Hidroizolacija ravnog krova

PVC membrana je i dalje odlično rješenje za ravni krov!

Spomenete li PVC membrane većini arhitekata i projektanata, dobit ćete odgovor da PVC membrana kroz godine gubi plastifikatore, mijenja svojstva, puca, postaje vodopropusna…, zato jer to i jest istina.

Istina koja je bila aktualna tijekom 1980-ih godina kada prozivodnja PVC membrana još uvijek nije bilo dovoljno razvijena kao što je to danas.

Danas PVC membrane, ne samo da traju i po 30 godina (pod uvjetom da koristite kvalitetno premium PVC rješenje poput membrana Armourplan proizvedenih u Engleskoj), već su i dalje “najzelenije” rješenje za ravni krov.

Primjerice, njegova proizvodnja proizvodi 1/5 CO2 nastalog tijekom proizvodnje aluminija. Prema BRE Green Guide, ocjenjuje se A +. Samo 43%  membrana potječe od neobnovljivog fosilnog goriva – gotovo svi ostali jednostruki i izgrađeni sustavi sadrže mnogo veći postotak. PVC je jedini krovni materijal koji se može vratiti u ponovnu upotrebu!

Današnji PVC krovovi u cjelini traju duže od bilo kojeg drugog sintetičkog krova – obično do 30 godina. Njihova formulacija je rafinirana kako bi izdržala oštre vremenske i temperaturne ekstreme. Poboljšana svojstva refleksije znače da se membrana ne razgrađuje UV, ne korodira, i ne gubi plastifikatore u kratkom vremenu što se događalo nekad u prošlosti, a događa se i danas kod nekvalitetnih i jeftinih PVC rješenja.

Poboljšana formulacija također znači da je ona čak i fleksibilnija nego što je bila u prošlosti, što arhitektima daje ogroman prostor za dizajn.

Uz sve više klijenata koji su svjesni održivosti, PVC membrane Armourplan proizvedene od premium polimera s vijekom trajanja od najmanje 30 godina potvrđenu BBA certifikatom, i dalje su odlično rješenje za ravni krov.

Naravno, ako tražite najbolje moguće, uvijek možete odabrati i TPE membranu!

Podijelite s drugima:

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of
Prev

Zajedno se družimo već 20 godina!

Next

Zapošljavamo hidroizolatere / hidroizolaterke!

grb karlovac

RAVNI KROV ZA BUDUĆNOST.

Newsletter